måndag, januari 28, 2008

Gammal blogg 20080119: Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Malin och jag kan ju inte göra annat än att hänga på, here it is!

Berätta sju sanningar om dig själv.
Länka till den som utmanat dig
Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till dom som du utmanar.

Här är mina sju sanningar:
1. Är "periodare" på Mariekex... och det måste vara orginalet från Göteborgskex!

2. Har sytt ca 160 stygn på kroppen.

3. Är beroende av "Hem till gården" på TV4.

4. Har lätt för att skratta och gråta. Är humörmänniska och skiftar fort - det gäller att hänga med. :o)

5. Nyfiken och kaxig, fast på ett snällt sätt. Är inte rädd för att sticka ut hakan.

6. Är obotlig tidsoptimist vilket inte alls passar ihop med min kropp - allt blir bara ännu värre när jag stressar.

7. Avskyr människor som inte för fem öre lyssnar på andra utan bara kör sitt eget race och tror att han/hon alltid har rätt. Vissa människor skulle utsättas för sina egna idiotier/påhopp/arbetssätt - kanske skulle de fatta vinken och bättra sig. Tyvärr finns hopplösa fall och de saboterar det mesta de kommer i kontakt med!

Det var mina sanningar, eller sju utav dem. :o)
Jag utmanar Biggan, Hampus, Jonas och Magnus - ni kan inte annat än att hänga på!

Inga kommentarer: