söndag, januari 27, 2008

Gammal blogg 20070613: Äntligen hemma

Nu är jag äntligen hemma!
Klockan 18 rullade jag in genom dörren och lugnet kändes välbekant. Min "smittohärd" till pojkvän är ju tyvärr inte hemma utan bor i mammas hus närmsta dygnen pga smittorisk, så det känns väldigt tomt. Katterna är gossiga och väldigt kelsjuka, men det är ju inte riktigt samma sak. :o)
Snart rullar jag mot sovrummet och jag vet redan nu att jag kommer sova som en prinsessa i min egen säng. Imorrn bitti ringer larmet vid 6-tiden... jag ska ju in och träna vid 8.45. Ska bli spännande att se hur lång tid det tar att fixa mig iordning... jag har ju inte gjort det helt på egen hand sen operationen. Ska bli skönt att styra och ställa lite som jag vill... även om jag redan nu saknar de superdupergoda sjukhusfrukostfrallorna! Hm, jag får rulla till personalmatsalen och köpa en påse. :o)

Inga kommentarer: