söndag, januari 27, 2008

Gammal blogg 20070617: Sliten i kroppen

Nu har det gått ett par dar sen jag bloggade sist... jag har helt enkelt inte haft lust! Kroppen är trött och sliten och igår var första dagen sen operationen som jag kände mig lite "låg". Inte ledsen eller så, utan bara genomtrött och orkeslös. Betänker man vad jag gått igenom plus att jag tränat varje dag sen den 4 juni är det inte alls konstigt... utan ganska normalt. Hua - normalt...jag?!

Idag ska vi till Knalleland och shoppa blommor till altanen bl a. Dessutom ska jag byta en top jag köpte förra helgen - den var alldeles för stor och hängde som ett påslakan på mig.
Just det.. apropå påslakan: jag sover inte gott i min säng längre. Jag behöver troligen byta madrass, den jag har är för hård. Jag hade en underbar madrass i min säng på sjukan och jag har beställt en katalog från tillverkaren. Problemet är väl bara att en sån madrass kostar multum - har nån lite pengar över? Här är madrassen --->

Inga kommentarer: