fredag, januari 25, 2008

Gammal blogg 20070608: Rehabrapport fredag

Fredag 20.40, Rehab 1, SÄS: läget är lugnt - vi är inte många patienter kvar här. Med andra ord finns det gott om personal som kan ta hsand om oss.
Imorrn ska jag och Nisse ut på stan - det behöver handlas lite prylar. Den aggressiva värmen för med sig behov av nya linnen exempelvis. Jag ljuger inte om jag säger att det är 27 grader här inne!
Vad har skett idag? Jag har fått testa en ny rulledyna som är bättre i kampen mot mitt trycksår - jag sitter supergott!
Jag har armcyklat 1 km idag med, jätteskönt. Dessuto har jag testat några nygamla rörelser utan belastning.Nu är det klart att jag efter utskrivning härifrån går över till ÖVA på fredag. Med andra ord fortsätter jag på samma sätt som jag gjorde under 7 veckor mars-april, träning på dagtid. Toppen!

Inga kommentarer: