måndag, januari 28, 2008

Gammal blogg 20071022: Vad händer?

Efter att ha haft feber och frossa sen i tisdags ska jag nu åka till rehab igen.
Det är skönt att min hälsa, just på det planet, verkar bättre. I övrigt vet jag inte hur jag mår egentligen! Jag känner mig lite nollad - nattliga panikångestattacker och plötsliga "gråtanfall"... det kanske är helt normala grejjer som man ska genomleva när man tagit beslut om att söka peronlig assistans.
PA är ju, i just mitt fall iaf, ett livslångt "hjälpmedel" och det är på gott och på ont att få in främmande människor i stt liv som ska hjälpa till med allt jag inte längre kan, och då menar jag verkligen ALLT!
Nä, jag gillar inte livet just nu.. ett tecken på det är att jag tagit beslut om att flytta mitt kalas från den 28 till söndagen veckan efter. Har aldrig hänt förr, jag älskar kalas, både att ha själv och att gå på. Vår familj är stor o det är sällan vi kan träffas allihop..så kalas är guld värda!

Kortet på Allis får avsluta detta inlägg... och henns undran stämmer med min - wazzup?!


Inga kommentarer: