fredag, januari 25, 2008

Gammal blogg 20070609: Rehabrapport lördag

Så har då ännu en dag förflutit på R1 i värmen! Jag mår fortfarande lika oförskämt bra.. trots att utfasningen av en av mina smärtstillare har påbörjats. Jag är av den fasta övertygelsen att jag inte ska äta mer gift än nödvändigt...och detta är rena giftet: Oxynorm. Skönt att det finns ordentliga preparat att ta till när man har så ont att döden nästan känns välkommen - men jag hoppas vid min Gud att jag aldrig behöver uppleva en sån smärta igen!

Vad har då hänt i hettans förlovade land idag? Svärmor och min yngste svåger har vart här, min Nisse och jag har vart och shoppat. Det var jag som skulle ha kläder, men det var Nisse som kom hem med påsar. Jag hittade förvisso en bikini med matchande shorts, jättesnyggt i orange, turkos och brunt. För den som vet hur det ser ut hemma hos mig så kommer jag matcha mitt eget köksvardagsrum i de färgerna! För den nyfikne finns bilderpå den blommiga bikinin och badshortsen r -->
Efter shoppingrundan var jag lite matt i pälsen och la mig för att vila en stund. Pausen varade "Bridget Jones dagbok", sen var det dax för kvällsfika. Efter kvällsfikan kom min supergoa kompis Biggan hit en sväng med godis, skvaller och en trisslott! Att det ska vara så fördömt svårt att vinna lite pengar så att hon och jag kan fara iväg på en såndär superlyxig shoppingrunda och sen fläka oss på nåt spa och ha en massa folk som passar upp på oss! Om det nu är att jag kräver för stor vinst - låt mig åtminstone vinna så vi kan åka till Nordstan och shoppa och sen luncha på Joe Farellis!
Imorgon kommer jag ladda upp lite olika bilder från sista tiden, mitt långa ärr bla - så är du sugen på det..återkom. Godnatt!

Inga kommentarer: