söndag, maj 18, 2008

Snabbgenomgång

Det är ju så vanligt med snabbgenomgångar överallt, ja.. i tv i alla fall, så jag tar mig friheten att göra en alldeles egen snabbgenomgång över vad som gjorts i mitt liv sen sist:

  • vart på en massa styrelsemöten och dessutom tackat ja på en förfrågan från valberedningen för Neurofibromatos-förbundet Sverige om att sitta i styrelsen för densamma.
  • stylingen av vår altan har fortsatt.
  • mamma har påbörjat strålningsbehandlingen för att minska storleken på/bli av med sin hjärntumör.
  • jag har fått brev från Sahlgrenska om en läkartid där vi ska diskutera eventuell operation av tumör på C5/C6-nivå.
  • min bil har vart på verkstad... och ska in i morrn igen tyvärr!
  • jag och Nina har solat i mängder, vädret har varit obeskrivligt bra.
  • medverkat i radioprogram - sändning i morgon (givetvis kommer du hitta länken här).
  • ätit en massa SIA Hallonsorbet.
  • börjat läsa en av böckerna på min lista - Anhörig av Katherina Janouch.
  • vart i Kungsbacka och shoppat på Freeport Outlet.
  • piercat mig i örat - ett av mina hål jag fick i 5-årspresent har knepigt nog vuxit igen...så här 32 år senare! Det nya hålet gjordes av Ella på Woodooink.

Givetvis har jag gjort en massa mer - men vem kan komma ihåg allt?!

Inga kommentarer: