tisdag, april 01, 2008

Allt gick bra...

... med mammas operation. Läkarna fick de prover som behövs för att ta reda på mer fakta om tumören. De kan även, med hjälp av biopsin, avgöra vilken metod som ska användas vid en eventuell borttagning - operation eller strålning.

Det kändes väldigt ovanligt att vara den som sitter och väntar på att klockan ska gå och operationen ska bli klar. Jag brukar ju vara den som "sover". :-)

Idag har min nya PA Nina jobbat sin första dag hos mig. Allt har gått jättebra, och jag är säker på att vi kommer funka toppen ihop - min magkänsla säger det. Imorgon ska vi packa inför min kommande Uppsala-resa... mer om den i ett separat inlägg.

2 kommentarer:

Malin sa...

Va skönt att allt gick bra med mamma! Hälsa henne!

Anonym sa...

Så glad jag blir att höra att det gick bra. Birgitta mailade mig att hon skulle åka iväg och jag var i Stockholm och kunde inte se det förren igår när jag kom hem. Hälsa henne med en bamsekram från oss.